čtvrtek 26. ledna 2012

CPE Credits of Private Equity a.s.

Tato společnost se zaměřuje zejména na poskytování uvěrů a půjček a to jak bankovních tak nebankovních. Každý klient si může být jistý, že s ním bude zacházeno férově a profesionálně. Disponují vysokou úspěšnost poskytnutí, v neposlední řadě i u skupin jako jsou důchodci nebo ženy na mateřské. Úspěšnost je dána zejména silnými partnery, kteří za ní stojí, ale také ověřenými administrativními procesy. Nastala Vám nečeká překážka ve Vašem živote, nebo jste se vyskytli v tíživé situaci? Řešte to včas. Více informací na cpe.as.

56 komentářů:

  1. Myslím si, že tato firma je bez problému, půjčku jsem dostal bez větších obtíží. Mirek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to máš štěstí,z nás vytáhli 8000 kč a nic

      Vymazat
  2. Já nevím jestli má smysl žadat když jsem sama a na mateřské, která není zrovna vysoká, ale píší zde že ano. Co myslíte?

    OdpovědětVymazat
  3. Mám jenom dobré zkušenosti..

    OdpovědětVymazat
  4. Mě půjčku nedali, že jsem prý neposlala všechny potřebné dokumenty..

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem zažádala pře třemi dny a teď čekám na vyřízení. Doufám, že to dopadne.

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem jednala s jejich obchodním zástupcem přímo osobně, velice příjemný pán, ale docela mě postrašil, že to nemusí na 100 procent dopadnout, jelikož jsem v registru měla jsem dřív exekuci, ale já doufám, že to už nějak dopadne. Simča

    OdpovědětVymazat
  7. Není to nějaký podfuk?

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem byl na schůzce i s právníkem a není tam nic v čem by Vás měli přímo podvést. Podle mě ti co nejvíc křičí, že byli podvedeni se sami snažili podvádět. Tom

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no prvicky to mají uděláný dobře,ale jsou to lháři.Já jsem měl schůzku z jejich makléřem a ten my řekl,že mám peníze do třídnů na účtu.Dal jsem mu nemalou zálohu a do dnes nemám peníze ani půjčku a ješte ktomu my přestal brát telefon.A to jsem jim doložil vše co chtěli.Tak co tu píšeš tak tomu budu oponovat.Petr.

      Vymazat
    2. Hezký den.Také jsem chtěla půjčku od Cpe ale oni po mě chtěly doložit výpis z učtu což jsem jim dala a oni napsaly že jsem nedodržela jejich podmínkdy jen protže jsem neřekla o malích půjčkám které jsem měla na 1.měsíc.

      Vymazat
    3. každy kdo tady napiše něco kladneho je prach sprosta lež a věřim že to piše jeden a ten samy člověk nebo prasenikdy nic nedostanete

      Vymazat
  9. Včera jsem se koukala na ty jejich splátkové tabulky, vypala to velice zajímavě. Ten přiklad co tam mají se mi líbil.

    OdpovědětVymazat
  10. Půjčka by se mi velice hodila, v bance mi nedají. Doufám, že to nějak pujde zařídit.

    OdpovědětVymazat
  11. Nevsázel bych na to, že Vám pujčí, dnes je každý hodně opatrný a musíte nejdřív doložit spoustu věcí, když vám nepůjčili v bance tak není pravidlo, že vám pujčí tady.

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsem půjčku nezískal Vlastní blbostí !Nebudu tady psát, že firma CPE Credits of Private Equity a.s. jsou podvodníci, jak všichni ostatní. Asi bych tu půjčku získal, kdybych nelhal při uvádění příjmu. Hlavní důvod proč jsem nedostal půjčku... Buďte opatrní !

    OdpovědětVymazat
  13. Nepůjčí a připraví Vás o další nemalé peníze. Jsou to podvodníci těžkého kalibru.

    OdpovědětVymazat
  14. Já musím říct že půjčku sem dostal. Trvalo to sice poměrně dlouho a hodne si toho o me zjistovali ale kdyz mam zaznam v registru tak se tomu ani nedivim. Dokonce volali memu zamestnavali a kontorlovali potvrzeni prijmu apod. CPE credits of private equity mi tak prijde jako seriozni firma

    OdpovědětVymazat
  15. Dnes přijatá platba od firmy CPE Credits of private equity a.s. ve výši 125 000 Kč z celkových 180 000 Kč.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžete mi prosím poslat nejaky navod jak od nich vzit pujcku? Staci poslat telefon na nekoho kompetentniho kdo by se nam venoval a sepsal s nama treba i smlouvu

      Vymazat
  16. Nedovedu si představit jak někdo může skočit na špek nějakým podvodníkům. Já bych v životě nikomu nic nezaplatil předem. Bohužel i tato firma má poplatky předem, ale já od nich dostal půjčku bez poplatku předem, protože sem jim zastavil nemovitost. I úroky mám nízké, takže tuto firmu pokud máte s čím ručit můžu doporučit. Nevýhoda je celkem velké papírování i když nemusí být odhad, tak než se vše vyřídí trvá to celkem dlouho.

    OdpovědětVymazat
  17. Dnes mi přišel od CPE splátkový kalendář s rozpisem spolátek a informací že mám půjčku finálěn schválenou, penízky tak čekám každým dnem

    OdpovědětVymazat
  18. Nelíbí se mi ty jejich splátky, přijdou mi vysoke zkousel s nima někdo licitovat jestli neslevi? Chci 800 000 na nakup pozemku a tak kazdy procento je u me znat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevim jeslti vam slevi ale nam neslevili. Nechteli sme teda slevit v uroku ale zkouseli jsme z nich dostat vic penez ale misto 150 nam schvalili pouze 90 tisic a vic sme s nima nehli

      Vymazat
  19. Jsem na rozhrani jestli do pujcky od CPE Credits of Private Equity jit nebo ne, zatim co ctu tak prevazji kladne komentare, ale jsem ostražitý protože jsem se u jiných firem jako například MSC nebo Wustenrolt splálil.

    OdpovědětVymazat
  20. Já můžu potvrdit získání a vyplacenáí půjčky 80 000 Kč a tim tak firmu CPE as doporučit vsem ostatnim

    OdpovědětVymazat
  21. Jak dlouho trvá vůbec vyřízení? Potřebuji peníze do konce příštího týdne, dá se to stihnout?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ja nevim, me to trvalo asi 8 dnu od podpisu smlouvy nez mi penize prisli. Skousel ste se ptat nejakeho jejich pracovnika zda to stihnete?

      Vymazat
  22. Tato firma mne jako obchodakovi jen za minuly mesic vyplatila 18 půjcek pro me klienty. Je to snad podvodna firma? Neni a za tim si stojim. Kdyby se o tom chtel nekdo presvedcit at mi napise na email

    OdpovědětVymazat
  23. já jsem žádal také u této společnosti o půjčku.Složil jsem náké peníze předem a ted čekám jak dopadnu.Než jsem žádal tak jsem si nečetl rezerence a ted mám z toho divný pocit.Jsem zvědavý jak tedy dopadnu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ja složila zálohu 10000 a půjčku neschválily a mám prý ještě zaplatit pokutu 6000 tak to mě fakt nepřipadá fér.Když už jsem přišla o zálohu kterou si nechají za nic tak proč další prachy.Informovala jsem se u právníka a ten mi řekl že jsou to lichváři.

      Vymazat
    2. Pravdá, Ti co na tento blog píšou, že půjčky dostali, lžou jsou to lidé od nich z CPE, aby vyvážili negativní názory, pozor na ně!! jsou to podvodníci, berou tzv. vratné zálohy a pak Vám nic nevrátí!!!!!

      Vymazat
    3. Dobrý den chtěla bych se zeptat zda jste půjčku dostal?

      Vymazat
  24. Nekde jsem četl ze se jedna o podvod, ale od CPE jsem pujcku dostala, nevim kde meli ostatni problem nebo proc ji nedostali. Ja si ale stezovat nemuzu, to v zadnem pripade

    OdpovědětVymazat
  25. Pozor jsou to lháři a podvodníci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. souhlasím.pozor na ně.Ale kdo chce at to zkusí třeba bude mýt štětí.Je to každého rozhodnutí.Někdo dá na názoz lidí a někdo ne.Já jsem taky dal na názor tady lidí co se tu píše a jak jsem dopadl.Akorát jsem přišel o pěníze.

      Vymazat
  26. co tady všichni píšete je moc hezké,ale když se podíváte na jiné stránky společnosty tak tam jsou zase samé negativní komentáře.Tak je to hodně divné.Já jím nevěřím.Kamarádka žádala o půjčku složila peníze a do dnes nemá ani peníze a ani půjčku.A už to bude pomalu měsíc a všechno řádně doložila.

    OdpovědětVymazat
  27. Dobrý den, dejte si dobře pozor na tuto firmu, která má jednoznačně jednostranně výhodbou smlouvu ve svůj prospěch a dopouští se nekalých praktik vůči svým klientům a neoprávněn se obohacuje. Převezme zálohu, neposkytne úvěr, ale snaží se vybrat klientovi jeho osobní účet (mám důkazy). Každý, kdo žádá před poskytnutím úvěru zálohu by měl být pro každého podezřelý. vyvarujte se této společnosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně tak.Dnes když my to vijde tak jdu na ně podat trestné oznamení.Hlavně si dejde pozor na pána který se představuje jako p.Horák.Umý dobře oblbnout lidi.

      Vymazat
    2. Jestli máte důkazi tak to předejte policii at už se něco děje.Tato společnost už to přehání a když si to necháme líbit a nebudem se bránit tak budou další lidé keří jim naletí.Oni to s lidmi umí moc dobře.Dokážou člověka těmi jejich kecama oblbnout,že jim potom každý kývne na vše co oni potřebujou.

      Vymazat
  28. Tak jsem podal trestné oznámení na policii a ted jen čekat co se vyřeší.Jestli se chce někdo přidat tak tu napište a já Vám tu nechám na sebe email a můžete my tam poslat důkazy o těch podvodech této firmy a já to předám policii.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj kam mam podat trestne oznameni ozvi se bud na tel 601350960 nebo na email igorernek@seznam.cz diky moc

      Vymazat
  29. Dnes jsem byl na policii a tam jsem se dozvědel,že tato společtost toho má nasvědomí hodně a,že to už je to na měském odělení v Brně.Už jim nikdo nevěřte jsou to jen lháři.

    OdpovědětVymazat
  30. Se společností CPE mám, bohužel, ty nejhorší zkušenosti, 2x. Ano, je to i má chyba, nicméně pokaždé byla smlouva sepisována pod jiným názvem – Štědrá půjčka, resp. TOPcredit. Společnost CPE do toho vstoupila, když šlo o plnění úvěru, peníze. Potřeboval jsem je hned a v plné výši úvěru,jak mi bylo prezentováno a potvrzeno zástupcem při sepisování smlouvy. Nikde ve smlouvě jsem vůbec nenašel, co vymysleli. První 3 měsíce po 1000,-Kč, pak dalších 9 měsíců po 10000,-Kč a pak zbytek. V prvním případě se vzali si free jistinu a poslali mi na účet první tisícovku. Až na můj dotaz, co to má znamenat, mi poslali ten postup vyplácení úvěru. Musel jsem smlouvu ukončit. Peníze si samo nechali pro úhradu nákladů a ještě chtěli nějaké splátky, i když jsem jim vrátil, co chtěli. V druhém případě mi bylo slíbeno zástupcem, že peníze budu mít v plné výši za tisícovku navíc na účtě do 24 hod po podepsání smlouvy. Cca po týdnu, po mé urgenci, mi opět zaslali stejný postup plnění úvěru jako dříve. Po měsíci od podepsaní smlouvy jsou to už 3 týdny, co se mi neozvali. Nezbývá mi nic jiného než, že podám na společnost trestní oznámení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím.Tak přesně to samé se stalo ted mě.Rád se připojím k trestnímu oznámení.

      Vymazat
    2. Můj e-mail gerevi@seznam.cz

      Vymazat
  31. Můj manžel si chtěl vzít půjčku od CPE složil zálohu 15 tisíc. Vše že je schválené. každý den psaly sms. že stačí jen podpis. potřebné údaje a i souhlas u účtu,pak přišel dopis že má manžel dluh a tak jsme přišly o 15 tisíc na které jsme si půjčily u providentu a ještě k tomu přišel dopis že máme zaplatit 12 tisíc jako pokutu-Takže o 15 tisíc a i o 12 tisíc by jsme přišly.
    Tak se dáváme dohromady a podniknout.

    739742180

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. smím se zeptat,jak jste tuto situaci řešili???já mám tytéž zkušenosti. Pouze s tím rozdílem,že jsem složila 9000Kč při podpisu a dnes mi přišel dopis se složenkou na 12000Kč s tím,že úvěr byl zamítnut.prosím pište na meil joj001@seznam.cz děkuji

      Vymazat
  32. Podnikáme společnou žalobu . má nás být víc aby to bylo hromadné.Prosím ozvěte se kdo má špatné zkušenosti stačí ofotit smlouvy a poslat to na ptopprolux@seznam.cz
    nebo mě kontaktujte na čísle 739742180 kde vám pošlu potřebné informace

    OdpovědětVymazat
  33. Nedávno jsem taky zaplatil nemalou částku 11000,- ale asi už je
    nikdy,tak jako ten schválený úvěr neuvidím.Jsou to podvodníci.
    Rád bych ji vytrhl páteř z těla!!!

    OdpovědětVymazat
  34. i já patřím mezi ty podvedené!!!!! vyinkasovali zálohu 9000Kč s příslibem peněz do 24h na účtě. Po 3.týdením urgování mi přišel dopis,že nesplňuji podmímky k úvěru a mám zaplatit pokutu 12000Kč!!! nehorázný podvod!!

    OdpovědětVymazat
  35. Já jsem jim dal zálohu přes 13 tisíc, ale půjčku mi prý dají až za rok. Jejich terénní pracovnice paní Jelínková mi řekla, že tato pasáž je jan pro částky nad 1 mil, ale já že dostanu peníze do 48 hodin. Peníze jsem nedostal a ty moje mi prývrátí nejdříve za rok, když budu splácet to, co mi prozatím půjčí, a to něco je 1000,- Kč. Po 3 měsících splácení mi prý půjčí z mých peněz co jsem jim již dal dalších 10000,- Kč a budou čekat, jestli se nespozdím se splátkou. Pak mi prý vrátí akontacia dají půjčku. Vzhledem k tomu, že jsem peníze nutně potřeboval a že mě ve svízelné situaco ožebračili o poslední koruny, tak předpokládají, že nebudu moci splatit ani tyto malé splátky a pak mi propadne akontace a jdu se klouzat. Navíc si myslím, že z toho pak mohou vyplynout další sankční poplatky. Takže můj dojem z této společnosti je ten, že tak 80% lidí okradou a z nakradených peněz dají pár lidem půjčky - samozřejmě pouze menší částky, kteří jsou potom CPE velice vděční, zavázaní a dělají jim reklamu.

    OdpovědětVymazat
  36. i já patřím mezi podvedené!!! Přišla jsem o 8000Kč. Dá se nějak bránit? Mám strach z dalších sankcí,i když to byla moje blbost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dojděte se smlouvou a se všemi dopisy za právníkem.Také to tak řeším.Jsou opravdu podvodníci.

      Vymazat
  37. Všichni,kdo jim uvěříte,tak jenom naletíte.Jsou to PODVODNÍCI.
    Budou po Vás chtít platit pokuty,už to řeším přes právníky a nejsem jediná,je nás už opravdu hodně.

    OdpovědětVymazat